piątek, 20 grudnia 2013

{ Liebster Awards }

{ Rozdział niżej }

Na początku chcę powiedzieć, że...
O mój Boże. Dziękuję bardzo. To takie nierealne, że ktoś w ogóle pomyślał o nominacji dla mnie! :)


Nominacja do Liebster Awards jest otrzymywana od innego bloga w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby która Cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga który Cię nominował.


{ Moje odpowiedzi }


1. Jak masz na imię ?
2. Ile masz lat ?
3. Jakie jest twoje największe marzenie ?
4. Jakie są twoje ulubione filmy ? ( tytuł )
5. Czego nie lubisz w ludziach ?
6. Co skłoniło Cię do założenia bloga ?
7. Co chciałabyś w sobie zmienić ?
8. Masz rodzeństwo ?
9. Twój ulubiony przedmiot w szkole ?
10. Ulubiony sport ?

11. Jakie jest twoje motto życiowe ?

1. Natalia.
2. W styczniu skończę upragnione 14! :D
3. Chciałabym poznać swoich idoli i podziękować im za wszystko, co dla mnie zrobili. 
4. Lubię dużo filmów. Star Wars, Zmierzch, Kiedy Harry poznał Sally i Narzeczony Mimo Woli to chyba moje ulubione :)
5. Nie lubię fałszywości ani kłamstw. 
6. Od zawsze lubiłam pisać, ale jakoś nigdy nie mogłam trafić do ludzi, tym razem się udało :)
7. Chciałabym oduczyć się obgadywania, jestem straszna jeśli o to chodzi.
8. Mam młodszego brata :)
9. Um, angielski. 
10. Jazda konna. Nie należę do szczególnie wysportowanych czy skoordynowanych osób, ale lubię jeździć.
11. "Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."

{ Blogi, które chcę nominować }

{ Jeśli chcecie być nominowani, piszcie w komentarzu, to Was wpiszę miśki, bo niestety nie czytam prawie opowiadań hahaah :) }


Pytania dla Was:

1. Do jakich fandomów należysz?
2. Czytasz jakieś ff?
3. Masz jakiś najważniejszy cel w życiu?
4. Jaki masz model telefonu?
5. Od kiedy piszesz bloga?
6. Jakiej muzyki najbardziej lubisz słuchać?
7. Uśmiech czy oczy?
8. Jaki jest twój ulubiony miesiąc w roku?
9. Przez jeden dzień wszystko jest możliwe, co robisz?
10. Ulubione słodycze?
11. Imię najlepszej przyjaciółki/najlepszego przyjaciela?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz